5.2.10

Oslo By Night



9 kommentarer:

  1. Jeg synes at, måske har du bruge for andre modeller.

    Noget at overveje :)

    SvarSlet
  2. Ha ha, måske. Men jeg synes du klarer det helt fint som model ;)

    SvarSlet
  3. Jeg synes også, modellen gør det helt fint. Håber, han får god betaling - måske i form af pandekager eller en biograftur?:)

    SvarSlet
  4. Ha ha, ja, jeg havde faktisk overvejet at tage ham med på kalasat til en omgang pandekager efter at have læst/set dit indlæg. Nu bliver jeg vist nødt til det ;)

    SvarSlet
  5. Ja, der er altså ingen udvej :) Og det kan kun blive et hit, Simone.

    SvarSlet
  6. since i know you are making some films...(and on digital video...) i have a festval for you:

    http://www.nouveaucine.com/indexGB.asp

    please enter!!!

    SvarSlet
  7. Cool! That's so sweet of you to share. Thanks a lot! I will give it a go.

    SvarSlet