7.3.10

Inspiration

Livet på universitetet er en vekselvirkning mellem uger der er stille og rolige og uger der er utrolig hektiske. Jeg har på det sidste haft det sidstnævnte, hvilket er grunden til, at der har været stille på bloggen. Jeg håber på snart at kunne vise jer en dokumentarfilm jeg lavede for nylig med to piger fra mit studie.
Men lige nu vil jeg dele nogle inspirerende reklamer med jer. Jeg elsker virkelig reklamer der på den ene eller anden måde rører mig. Jeg ville elske at lave reklamer (eller musikvideor); det at kunne fortælle en historie eller skabe en atmosfære på begrænset tid er vildt fascinerende.

Life at university is an alternation between relatively easy-going weeks and really hectic weeks. Lately I've experienced the latter, which is why things have been quiet on the blog.
I'm hoping to show you a documentary I made recently as a university assignment with two girls from my study. If things go well I can upload it soon.
But right now I'll share some inspiring commercials with you. I really love commercials that in one way or another touch you. I would love to make ads (or music videos); to be able to tell a story or create an atmosphere in a limited time is incredibly fascinating
.






2 kommentarer:

  1. Jeg er især betaget af den første video, da jeg godt kan lide reklamer, hvor farvebrugen er signifikant. Jeg fandt den her, som også bruger farver på en interessant måde.

    http://www.youtube.com/watch?v=bcMiJgUUBZU

    SvarSlet
  2. Wauw, den er cool! Jeg er især vild med det shot, hvor den røde ballon sprænger!

    SvarSlet