12.1.10

Budapest (film)

Rob og jeg tog til Budapest en weekend i september sidste år. Efterårskulden var så småt på vej i Danmark, men vi var så heldige, at få nogle ekstra sommerdage, da vejret i Budapest var fantastisk. Byen er præget af mange forskellige stilarter og stemninger, og det er derfor svært at sætte en finger på, hvad det egentlig er for en by. Men jeg nød min tid der, og jeg er i sær fan af deres ruin barer der ligger gemt rundt omkring i det jødiske kvarter.

Here are some photos from Budapest, where Rob and I went in September last year. We were lucky enough to get some summer warmth there, just as the autumn was settling in in Denmark.









5 kommentarer:

  1. Det ser så hyggeligt ud! Er der ikke også ret billigt? Kan virkelig mærke rejsefeberen kradse.

    SvarSlet
  2. Det var virkelig hyggeligt! Og jo, især maden er billig. Hvis du tager til Budapest på et tidspunkt kan jeg give dig en liste over de forskellige ruin barer der ligger rundt omkring, de var virkelig noget specielt!

    Jeg vil også gerne rejse igen!!! :)

    SvarSlet
  3. Jeg vil også smaddergerne have en liste over fine steder i Budapest ;) Måske Samantha og jeg skulle tage hinanden under armen og rejse dertil ...

    SvarSlet